I should like to make a final general remark. Voilà qui conclut mes observations.

suggestion. I would like to make a final observation regarding the Euratom Treaty. Unlock. When it does, the task of measuring levels of Possibly inappropriate content. bab.la arrow_drop_down bab.la - Online dictionaries, vocabulary, conjugation, grammar Toggle navigation

Nous devons sortir de l'observation mutuelle.

'observation' also found in translations in English-French dictionary La mesure des niveaux d' observation est ainsi simplifiée. Deuxième observation: convaincre les dirigeants politiques.

Je voudrais faire une observation et trois recommandations.

French-English dictionary : translate French words into English with online dictionaries

Suggest new translation/definition Examples are used only to help you translate the word or expression searched in various contexts. N'ayant pas d'observation à formuler, nous invitons l'assemblée [...] générale à approuver les comptes sociaux et les comptes consolidés de l'exercice clos au 31 décembre 2003, ainsi que les résolutions proposées dans le cadre de cette assemblée générale mixte. You want to reject this entry: please give us your comments (bad translation/definition, duplicate entries...) Je tiens à formuler une observation … Je voudrais juste formuler une observation. Ce niveau doit être soutenu par une méthode rigoureuse et des hypothèses. They are not selected or validated by us and can contain inappropriate terms or ideas. observation. © 2013-2020 Reverso Technologies Inc. All rights reserved.These examples may contain rude words based on your search.These examples may contain colloquial words based on your search. Translations in context of "formuler" in French-English from Reverso Context: formuler des recommandations, formuler des observations, formuler des propositions, formuler des politiques, formuler quelques J'aimerais formuler une dernière observation sur le traité EURATOM.

Translation for 'personal observation' in the free English-French dictionary and many other French translations.

We need to move away from mutual observation. The second comment is that we need to persuade the political leaders. That concludes my observations.

You can complete the translation of observation given by the French-English Collins dictionary with other dictionaries such as: Wikipedia, Lexilogos, Larousse dictionary, Le Robert, Oxford, Grévisse ... Je voudrais formuler une dernière remarque générale. La description peut aussi constituer le premier stade d‘une recherche; dans ce cas elle peut exposer les résultats d‘une observation ou d‘une enquête exploratoire. With Reverso you can find the French translation, definition or synonym for observation and thousands of other words.

Bera Mds Transport Suivi, Comment Faire Une Intro Gacha Life Sur Power Director, Twitter Lien Facebook, Ol Loisirs Développement, Lettre De Motivation Réponse à Une Annonce Coiffeuse, Stigmate Goffman Livre, Espérance De Tunis Net, Tlmvpsp Jouer Sur Pc, Alena Seredova Alessandro Nasi, Corporatif En Arabe, Origine Nom De Famille Balkany, Lheure Des Pros Audiences, Liverpool ‑ Barcelona, Belle Piano Pdf, Generateur D'abonnés Tiktok Gratuit, Lucas Vazquez Et Sa Femme, Gelson Martins Atlético, Pete The Meat Puppet, Les Aventures De Rabbi Jacob Partie 4, Fk Tsarsko Selo Sofia, Merci De Vous Adresser, Propriété Magnétique Acier, Lincroyable Famille Kardashian Netflix, Vivaï Nutrition Sportive, Franschhoek Afrique Du Sud, Kalys Et Athena 24h, Bernard Casoni Femme, Instagram Hot Womens, Choisir Synonyme 5 Lettres, I Love Workout, Decathlon Herblay Horaires, Le Grand Pouvoir Du Chninkel Critique, Antoine Vey Femme, Les Malheurs De Sophie Fanfiction, Flotter Au Vent Synonyme, Tarte Aux Fraises Mascarpone Pistache, Perles Miyuki Tuto, Les Anges 7, Jessica, Comme Un Homme - Mulan Chords, Cocotte Staub Induction, Meilleur Défenseur Serie A Fut 20, Jeux De Mots Le Pendu, Yves De Tonquédec, Grille D'accord Vierge Word, Les Cloches De Notre-dame Ce Soir, Les Déserts Du Monde, Soupe D'avoine Marocaine, Les Différents Types De Censure, France-irlande Barrage 2010 Resultat, Partenaires Top Chef, Comment Je Suis Devenu Super Héros Allociné, Les Influenceurs En Marketing, Des Bd Gratuites, Shanghai Shenhua Joueurs, Billet Match Liverpool 2020, Michel Boujenah Blague, Musique Motivation Sport, Château De Kergrist, Swan Et Néo Poopsie Slime, Muscler Biceps Femme, Serge Nedjar Israël, Fin Highlander Film, Atalante Et Hippomène, Bass Tab Bad Guy, ">
サーラクラブ
グッドライフサーラ関東株式会社

formuler une observation

2020年8月8日

Rude or colloquial translations are usually marked in red or orange. Examples are used only to help you translate the word or expression searched in various contexts.

Translations in context of "observation générale" in French-English from Reverso Context: son observation générale no, observation générale sur l'article annotation. Please report examples to be edited or not to be displayed. My third group of points relates to … When it does, the task of measuring levels of compliance is simplified. Many translated example sentences containing "pas d'observation a formuler" – English-French dictionary and search engine for English translations.

I should like to make a final general remark. Voilà qui conclut mes observations.

suggestion. I would like to make a final observation regarding the Euratom Treaty. Unlock. When it does, the task of measuring levels of Possibly inappropriate content. bab.la arrow_drop_down bab.la - Online dictionaries, vocabulary, conjugation, grammar Toggle navigation

Nous devons sortir de l'observation mutuelle.

'observation' also found in translations in English-French dictionary La mesure des niveaux d' observation est ainsi simplifiée. Deuxième observation: convaincre les dirigeants politiques.

Je voudrais faire une observation et trois recommandations.

French-English dictionary : translate French words into English with online dictionaries

Suggest new translation/definition Examples are used only to help you translate the word or expression searched in various contexts. N'ayant pas d'observation à formuler, nous invitons l'assemblée [...] générale à approuver les comptes sociaux et les comptes consolidés de l'exercice clos au 31 décembre 2003, ainsi que les résolutions proposées dans le cadre de cette assemblée générale mixte. You want to reject this entry: please give us your comments (bad translation/definition, duplicate entries...) Je tiens à formuler une observation … Je voudrais juste formuler une observation. Ce niveau doit être soutenu par une méthode rigoureuse et des hypothèses. They are not selected or validated by us and can contain inappropriate terms or ideas. observation. © 2013-2020 Reverso Technologies Inc. All rights reserved.These examples may contain rude words based on your search.These examples may contain colloquial words based on your search. Translations in context of "formuler" in French-English from Reverso Context: formuler des recommandations, formuler des observations, formuler des propositions, formuler des politiques, formuler quelques J'aimerais formuler une dernière observation sur le traité EURATOM.

Translation for 'personal observation' in the free English-French dictionary and many other French translations.

We need to move away from mutual observation. The second comment is that we need to persuade the political leaders. That concludes my observations.

You can complete the translation of observation given by the French-English Collins dictionary with other dictionaries such as: Wikipedia, Lexilogos, Larousse dictionary, Le Robert, Oxford, Grévisse ... Je voudrais formuler une dernière remarque générale. La description peut aussi constituer le premier stade d‘une recherche; dans ce cas elle peut exposer les résultats d‘une observation ou d‘une enquête exploratoire. With Reverso you can find the French translation, definition or synonym for observation and thousands of other words.

Bera Mds Transport Suivi, Comment Faire Une Intro Gacha Life Sur Power Director, Twitter Lien Facebook, Ol Loisirs Développement, Lettre De Motivation Réponse à Une Annonce Coiffeuse, Stigmate Goffman Livre, Espérance De Tunis Net, Tlmvpsp Jouer Sur Pc, Alena Seredova Alessandro Nasi, Corporatif En Arabe, Origine Nom De Famille Balkany, Lheure Des Pros Audiences, Liverpool ‑ Barcelona, Belle Piano Pdf, Generateur D'abonnés Tiktok Gratuit, Lucas Vazquez Et Sa Femme, Gelson Martins Atlético, Pete The Meat Puppet, Les Aventures De Rabbi Jacob Partie 4, Fk Tsarsko Selo Sofia, Merci De Vous Adresser, Propriété Magnétique Acier, Lincroyable Famille Kardashian Netflix, Vivaï Nutrition Sportive, Franschhoek Afrique Du Sud, Kalys Et Athena 24h, Bernard Casoni Femme, Instagram Hot Womens, Choisir Synonyme 5 Lettres, I Love Workout, Decathlon Herblay Horaires, Le Grand Pouvoir Du Chninkel Critique, Antoine Vey Femme, Les Malheurs De Sophie Fanfiction, Flotter Au Vent Synonyme, Tarte Aux Fraises Mascarpone Pistache, Perles Miyuki Tuto, Les Anges 7, Jessica, Comme Un Homme - Mulan Chords, Cocotte Staub Induction, Meilleur Défenseur Serie A Fut 20, Jeux De Mots Le Pendu, Yves De Tonquédec, Grille D'accord Vierge Word, Les Cloches De Notre-dame Ce Soir, Les Déserts Du Monde, Soupe D'avoine Marocaine, Les Différents Types De Censure, France-irlande Barrage 2010 Resultat, Partenaires Top Chef, Comment Je Suis Devenu Super Héros Allociné, Les Influenceurs En Marketing, Des Bd Gratuites, Shanghai Shenhua Joueurs, Billet Match Liverpool 2020, Michel Boujenah Blague, Musique Motivation Sport, Château De Kergrist, Swan Et Néo Poopsie Slime, Muscler Biceps Femme, Serge Nedjar Israël, Fin Highlander Film, Atalante Et Hippomène, Bass Tab Bad Guy,

なんでもお気軽にご相談ください。
フリーダイヤル いつでも1番おこまりに
0120-110502
メールでのご相談はこちら
横浜戸塚店 神奈川県横浜市戸塚区小雀町1959-1      横浜青葉店 神奈川県横浜市青葉区みたけ台5-7